Happy 1-month blog-iversary

Birinci ayımı doldururken, bir performans değerlendirmesi yapayım dedim.  Öncelikle, kendimi tebrik ederim.  Ben ki kocasının "maşallah 3 gündür hiçbir şey almıyorsun" diye dalga geçtiği bir garip insanken, bütün bir ayı 92 TL'lik aksesuar harcaması; 70 TL'lik zaruri kozmetik harcaması; ve bare essentials bütçemden Calzedonia'ya yapılmış 15 TL'cik bir katkı ile kapatmış bulunuyorum. Ne süper.

Ve şimdi anayasa değişikliği zamanı.

Shpyourcloset 1 her ay belli bir bütçe dahilinde alışveriş yapabilme isteğini belirtti bize,  yapabilsin ki 1.5 senedir maduru olduğu ve gözlerine perde indiren şuursuz alışveriş çılgınlığı sebebiyle şu ana kadar gözüne batmayan isteklerini bir mantık çerçevesinde giderebilsin.

Evet, shpyourcloset1'nın bu isteğini kabul edenler, red edenler.

İstek oy birliği ile kabul edilmiş, anayasa benim tarafımdan shpyourcloset1'a her ay 300 TL'lik alışveriş yapmasına müsade edecek şekilde değiştirilmiştir.  Unutulmamalıdır ki, bu bütçeye aksesuar vs. de dahildir.  Shpyourcloset1 her ayın 4'ünde yaptığı alışverişi beyan etmekle yükümlüdür.


Just a little announcement about how I am thinking about allowing myself to do some shopping within a monthly budget (I started the blog with  the very ambitious goal of implementing a shopping ban for a year.  Well, so much for my resolution)

2 yorum:

nar dedi ki...

Bu 300 TL olayı iyi olmuş:)))

shpyourcloset1@gmail.com dedi ki...

Bence de. Yine kısıtlı bir bütçe ama en azından düzenli bir şekilde kullanırsam, yani her gördüğüme saldırmazsam, bayağı idare eder beni. Hatta bugün ilk harcamamı yaptım bile :D