Kapsüller hazır mı?

Alışveriş bütçem kısıtlı olunca, gardrobumla oyun oynamak kaçınılmaz oluyor.  Daha önce de dediğim gibi, elimdekileri daha önce akıl edemediğim şekillerde kullanmayı öğreniyorum böylece. Önümüzdeki hafta da yabancı bloglarda "kapsül gardrop" adını verdikleri oyunu kendime uyarlamayı düşünüyorum.  Aslında yabancı bloglar bunu zincir şeklinde yapıyorlar.  Yani isteyen herkes katılabiliyor oyuna, sonra da benim "glimpse back" postlarımda olduğu gibi herkes bir hafta boyunca ne yapmış rapor ediyor. 

Kapsül gardrop biraz ön planlama gerektiren bir oyun.  Haftanın başında sayısını önceden kararlaştırdığınız birkaç parça kıyafet, ayakkabı ve aksesuar belirliyorsunuz ve hafta boyunca sadece ve sadece bunları giyiyorsunuz.  Çorap serbest, palto vs. de kapsüle dahil, yani onları da önceden belirliyorsunuz.  Amacınız hafta boyunca kapsülün dışına çıkmamak.  Kapsülün içindeki kıyafet, ayakkabı, aksesuar vs.leri hafta boyunca giyeceğiniz kombinasyonları öngörerek seçseniz de, kapsülün içinde kalabilmek ciddi çaba gerektiriyor.

Ben pazartesi ilk kapsül gardrop denememi yapacağım.

Var mı katılmak isteyen?

Kuralları (en azından kendi kurallarımı ama asıl hedef herkesin aynı kurallara uyması) ve kapsülün içine girecek seçimlerimi cumartesi açıklayacağım. 


Just thinking of intiating a "capsule wardrobe" game that many American fashion bloggers play from time to time.  Those who want to play along are more than welcome.  Will announce the exaxt rules of the game along with my own capsule on Saturday.

4 yorum:

ZET Fashion dedi ki...

Merakla bekliyorum öyleyse! :)

shpyourcloset1@gmail.com dedi ki...

Ben de merak ediyorum nasıl olacak diye...

nar dedi ki...

Harika fikir! Bence eğlenceli de olur!

shpyourcloset1@gmail.com dedi ki...

Bence de. Bak şimdiden düşünmeye başladım bile ne koyacağımı kapsüle.