Glimpse back



Şu ana kadar en severek giydiğim kobinasyonlar sırasıyla "emre komutanım", "copy cat" ve "ürkek başlangıç".
Muhtemel sebep; ben bir etek ve elbise müptelasıyım.
Hemen hemen hergün giydiklerimi rapor etmeye çalıştığımda, sürekli yeni birşeyler giyme çabasında oluyorum ve bu da alışveriş isteğimi körüklüyor.
Yine aynı sebepten dolayı bazı  çok severek giydiğim şeyleri sık aralıklarla giyemiyorum.
Kocamın sayıp tespit ettiği o xxx çift ayakkabı nerede acaba?  Sürekli aynı ayakkabılara gidiyor elim.  En başta da düz oxfordlarıma.
Hala  güvenli sularda yüzüyorum, çok çılgın birşeyler deneyesim pek yok.
Ve alışveriş yapamayacağını bilerek etrafta dolaşmak hem bir işkence, hem de inanılmaz bir özgürlük.
Gel gelelim, bugün aksesuar bütçemden kalan son 8 TL'yi harcamaya çalışırken yakaladım kendimi.  Yani bir parça olsun esneklik payı bıraktım ya, sonuna kadar istifade etmeliyim bundan.  Son kuruşuna kadar.  O 8 TL'yi harcamazsam rahat edemeyeceğim. 
Ama en önemlisi, bu blog gerçekten de frenliyor beni.
Sanki kendimle değil de blogla bir anlaşma yapmış gibi hissediyorum kendimi.
Anlaşmayı bozarsam bloguma karşı sorumsuzluk yapacağım adeta.
Tuhafım, evet.
Bu arada şimdi aklıma geldi...
Yabancı bloglarda gördüğüm üzere,
Konulu haftalar düzenleyeceğim.
Hımm mesala önümüzdeki haftanın konusu "gömlek" olsun.
Bütün hafta gömlek giyeceğim. 

0 yorum: