There's a yellow rose in Texas


Gömlek: Bershka
Etek: H&M
Kolye, bileklik: Claire's
Çizme: Shoetek


Howdy?
Bu kıyafetle pek bir Texan gördüm kendimi.
Açıkçası bu kombinasyonu oluştururken nasıl bir görüntü hedeflemiştim en ufak bir fikrim yok.
Bu hafta hergün gömlek giymek zorundayım. 
O yüzden gömleği açıklamama gerek yok sanırım.
Genelde gömleklerimi jean pantolon ya da denim eteklerimle giyerim.
Bu sefer başka birşeyler denemek istedim.
Eteği İngiltere'y yaptığım bir iş gezisi sırasında hiç denemeden almıştım.
Deneseydim muhtemelen almazdım.
Çok sık giydiğim eteklerimden değil yani.
Onu da giymiş olmak için giydim.
Çizme ise "bu renk çizme seviyorum ama sürekli giymem o yüzden çok para vermeyeyim" diye ucuzcudan alıp, toplam 5 kere falan giydiğim çizmem.
O da para verdim giymem lazım kategorisinden.


 
Herşeyi giydikten sonra evden çıkmak için çok az vaktim kalmıştı.
Eğer daha çok vaktim olsa muhtemelen gömlek jean kombinasyonuna geri dönderdim.
Siyah çorap ve bu renk çizme benim için bir ilk...

2 yorum:

nar dedi ki...

Etek ve gömleğin birlikteliğine bayıldım! Nasıl güzel olmuş, içimi açtın:)

shpyourcloset1@gmail.com dedi ki...

Bende çok emin olmayarak çıktım evden ama sonra hoşuma gitti açıkçası...