Just leave me alone already

Cumartesi akşamı dışarıda.
Aileyle özel bir yemek.



Elbise: River Islanda
Ayakkabı: Shoetek
Küpeler ve bileklik: Accesorize



Korkuuuuuuunç bir iş haftası.
66 kişiye aynı şeyi 66 kere anlattım.
Pazar sabahı korkunç bir boğaz ağrısı ile uyanmam tesadüf mü?
Bitmeyen, yetişemeyen projenin baskısı derken.
Keşke pijamayla işe gidebilsem.
Onun yerine, pijama kadar rahat elbise.
Galiba bir 66 kere daha anlatmam gerekecek.
Yeteeer, rahat bırakın artık beni.



Elbise: Bershka
Fular: C&A
Küpeler ve yüzük: Accesorize
(Daha sonra giydiğim çizmeler): Şuradakiler 

2 yorum:

nar dedi ki...

C.tesi akşamı giydiğin elbise, ayakkabı, çoraplar, bir bütün olarak çok güzel ama birşeyler eksik sanki... Aksesuar, ne bileyim, farklılık katacak birşeyler...?

shpyourcloset1@gmail.com dedi ki...

Ne desen haklısın canım. Ben de resimleri upload edince aynı şeyi düşündüm. Gerçi kulağımda çok şirin küpelerim vardı ama onların da o eksiklikliği tamamladıklarını sanmıyorum. Bir daha bu elbiseyi giydiğimde kesin daha farklı birşeyler deneyeceğim.