Trend falan

Moda benim için sadece bir semt adı desem,
Ne fena bir yalan söylemiş olurum.
I am a fashion victim,
Herkes kadar.
Moda haftaları vs.
E, ben de takip ediyorum haliyle



Kürke karşı değilim.
Ama buradaki focusumuz etek arkadaşlar, trendlerden falanlardan sevdiklerim arasında.


Bence neon'nun en uygulanabilir hali budur (minus the boots, of course).
Ötesi boştur.


Christopher Kane'nin bu üstlerini ve elbiselerini görmeyenleri, bilmeyenleri dövüyorlar artık.
Ama bizim buradaki focusumuz ise arkadaşlar, pantalon.
İstiyorum.
Aynısından.
Ama böyle baskılı bir üstle giyesim var.
O yüzden bir Kane'e de hayır demem.
Hatta olmuşken tam olsun, elbisesini de isterim.


Yorum yok.
Elbise, ceket, ayakkabı.
All of them, so me.
Altına imzamı atarım.


Bunun da keza.
Botları biraz düşünürüm önce ama...

0 yorum: