Built-in memory




Pantolon: Mango (en az 5 senelik)
Hırka: H&M
T-shirt: İşyerimin yakınlarında öylesine bir mağaza
Fular: Annemin Urfa gezisinden
Madalyon: Claire's
Botlar:Zara








Dün çektiğim fotoğraflar makinanın sabit hafızasına kaydoldu bir şekilde.
Ara kablosunu hala bulamadığımdan aktaramıyorum bir türlü.
Oysa çok sevdiğim bir eteğimi giymiştim dün.
Bunlarsa uzun geçen bir gece neticesinde, evden hiç çıkmak istemediğim,
Neredeyse tamamı masa başında geçen bugün giydiklerim.
Melekli t-shirt moral olsun diye.
Madalyonumun içinde hayatım var.
Boynumdaki fular anneciğimden.
Bugün tek istediğim motivasyondu.
Kıyafetim, en azından bu anlamda, görevini başarı ile yerine getirdi.
Bunun dışında çok da özel birşey yok.


2 yorum:

nar dedi ki...

T Shirtine bayıldımmm!

shpyourcloset1@gmail.com dedi ki...

Çok şeker değil mi? Bana çok sevdiğim birini hatırlayıuor o melek...