Copy cat




Elbise: Topshop
Hırka: Mango
Düz oxford ayakkabı: Hotiç
Fular: Mudo (yılbaşı hediyesi)
Yüzük: Stradivarius

Bu elbiseyi alırken çok tereddüt etmiştim, kesimi vs. çok içime sinmemişti.
Yazın bir iki kere giydim ama biliyordum ki, kendisinin gardrobumdaki ikameti çok uzun olmayacaktı.
Sonra çok sıkı bir takipçisi olduğum Moda Cadı'sında aynı elbiseyi gördüm.
Cadı'cığım acaba dedim, bu elbiseyi kışın da bir şekilde giymek mümkün olur mu?
Şöyle mesala siyah opak çoraplarla.
Ki, benim beyaz elbise siyah ayakkabı kombinasyonuna fena zaafım var.
Yani özetle bu kombinasyon fena halde Cadı'dan kopyalamadır.

Düz oxford ayakkabı ise çok aramıştım sezon başından beri.
Ve ortaokul, liseden giydiklerimin neredeyse aynısını en ummadığım Hotiç'te buldum.


Fular, arkadaşımın yılbaşı hediyesi, çok seviyorum.

Yüzük de, ummadık taş baş yarar kategorisinden...

Ben kombinasyonu çok sevdim, haftasonu Mangerie'de kızlarla brunch ve Aşk-ı Memnu geyiğine çok yakıştı bence.

2 yorum:

nar dedi ki...

Kışın beyaz giymeye de giyene de bayılıyorum ben! Çok güzel olmuş:)

shpyourcloset1@gmail.com dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Ben de çok severek giydim...