İptal olan öğlen yemeği


Pantolon, üst: Topshop
Kemer: Accesorize
Ayakkabı: Nine West

Kardeşimle öğlen yemeği yiyecektik bugün.
Ama kardeşimin işi çıktı, yarına erteledik.
Yakında siz de farkedeceksiniz, kolay kolay pantolon giymem ben.  Daha doğrusu kolay kolay kumaş pantolon giymem.
Bu pantolon kardeşimin şerefine idi, boşa gitti.
Neyse, ben de gardrobumun aslında daha sık giyilmeyi hak eden bir parçasını gün ışığına çıkarmış oldum. 




Bu kemerimi çok seviyorum.
O kadar sık kullanıyorum ki, birkaç ay önce almış almama rağmen yıpranmaya başladı bile.




Üstümün yaka detayı.
Bugün herhangi ekstra bir aksesuar kullanmamış olmamın ana sebebi.
İyi ki aldım dediğim parçalardan biri de bu üst.



Ve ayakkabım, aslında bir mary jane.  
Bu pantolonun altına hangi ayakkabımı giysem farketmeyecekti.  Paçaları çok uzun çünkü.
Kenardan az da olsa görünen bej rengi detayı için bu ayakkabıları tercih ettim.  


Bu arada dünkü kıyafetimi es geçtim.
Gece 3'e kadar çalışıp, 4 saat uyuduktan sonra kııyafet konusunda yaratıcı olabileceğim bir günümde değildim çünkü.
GAP açık renk bol paça kotum, Vero Moda çizgili üstüm ve siyah topuklu oxfordlarım.  
Hepsi de favorilerim.
Daha çoooook konuk olurlar nasılsa bloguma. 



Ve şimdi de itiraf zamanı.
Bambaşka bir amaçla gittiğim Kanyon'dan yüzde yetmiş indirimde olan Accesorize'a uğramadan çıkamadım.
Durumu şöyle özetleyeyim, aylık aksesuar bütçemden geriye 8 TL kaldı.

2 yorum:

serap dedi ki...

Çizgili üsütün zarafetini sevdim.

shpyourcloset1@gmail.com dedi ki...

Benim de favorilerimden