Sosyal antropoloji


  • Elbise (etek olarak giydim): Anthropologie

  • Ceket: Derimod (bu halimden çok daha kilolu iken almıştım, acilen daralttırmam lazım)

  • Atkı/fular: Annemin, Silk&Cashmere

  • Kazak, çizme: Zara

  • Çanta: Mahalle pazarı (tam 5 senedir kullanıyorum, bana mısın demedi)

Ceketsiz halim, parmağımdaki yüzük sanırım Pull&Bear'den, hatırlamıyorum ama çok severek
kullanıyorum. Nasreddin Hoca'nın kavuğunu hatırlatıyor...

Kemerim sanırım yine Gönderi


Yüzük, bugünün ganimeti. Beyoğlu'da, arasokakların birindeki bir gümüşçüden aldım. Yuvarlak çerçeveli gözlük modası geri geldi. Lütfen 90'ların geridönüşü bununla, postallarla ve çiçek desenli elbiselerle sınırlı kalsın. Lütfen, lütfen. Elbisemin eteğindeki işlemeler bence çok güzel.

Bugün, kısa bir Beyoğlu gezisi yaptık. Bana kalsa bu kadar kısa sürmezdi de, neyse. Uzun zamandır gümüş yüzük almıyordum. Aylık akseuar bütçemin önemli bir kısmını, aylık genel bütçemin hatırı sayılır bir bölümünü bu yüzüğe yatırdım. Hata mı yaptım?

Elbiseleri etek olarak giyme fikrini seviyorum. Daha fazla uygulayacağım sanırım.

Fotoğraf konusunda ciddi sıkıntı çekiyorum. Kendim çekmek istersem evin en karanlık köşesine mahkum oluyorum, kadrolu fotoğrafçım ise zaten bu yeni görevinden çok memnun değil. Fotoğraf çektirmekten zaten hiç hoşlanmam, onun isteksizliği beni iyice geriyor.





0 yorum: