Ürkek başlangıç






Dün bütün bir akşam blogumun açılışını ne giyerek yapsam diye düşündüm.


Bir yandan da blogları gezinirken tekrar tekrar gördüğüm çiçek desenli elbiseler ve gün boyu projemin ilk adımı olarak yeni bir düzene soktuğum gardrobumdan görüntülerle birleşince


Sonuç işte....

Nothing fancy

Sanırım daha radikal şeylere henüz cesaretim yok.

Elbise geçen bahar, işyerimin yakınlarındaki bir ihraç fazlasıcısından

Hırka Mango

Çok sevdiğim, acısız yüksek ökçe keyfimin kaynağı, wedgelerim yine işyeri civarından adını bile hatırlamadığım bir yerden. Önümüzdeki kış, yasağım kalkınca bir yenisini daha eklemeyi düşünüyorum kolleksiyonuma.

Dört yapraklı yonca kolyem Claire's indirimi ganimeti

2 yorum:

ZET Fashion dedi ki...

Ben sevdim!
Hayırlı olsun blogunn :)

shpyourcloset1@gmail.com dedi ki...

Teşekkür ederim. Bence de şu ana kadar yayınladıklarımın için de nispeten en başarılı bu kombin oldu...